perjantai 12. kesäkuuta 2009


Pastanjauhajien kehotuksesta vuosimeemistä innostuneena:

10 vuotta sitten minä...
1. Olin ylioppilas ja luin vimmatusti pääsykokeisiin.
2. Olin umpirakastunut (kuten vieläkin) ja murehdin jo inttieroa.
3. Hahmottelin elämäni kulkua, ihan kuin sitä voisi suunnitella kovinkaan paljon.

5 vuotta sitten minä...
1. pakersin gradun kanssa.
2. olin jo huomannut, ettei jutut menekään niinkuin olin suunnitellut.
3. Oivalsin, että olen olen ollut perunaaddikti koko ikäni ja loppua ei näy.

3 vuotta sitten minä...
1. Olin eronnut nuoruuden rakastetustani ja olin aikamoisen menovaiheen riivaama.
2. Hain itseäni ja elämän tarkoitusta vimmatusti.
3. Olin huomannut olevani aikuinen (hyvällä tavalla :))

Vuosi sitten minä...
1. ja nuoruudenrakastettuni olimme löytäneet toisemme uudelleen jo vuosi takaperin.
2. olimme oman kodin omistajia.
3. olin juuri palannut Pariisin reissulta.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen ollut kutakuinkin alusta asti raskaana.
2. jatkanut haaveilua, aiheet tietysti aina vähän vaihtelee ;)
3. Huomannut taas, että olen niin onnellinen ja onnekas.

Eilen minä...
1. Söin mansikoita ja nautin kesästä.
2. Haaveilin grillimakkarasta!
3. Söin halloumisalaattia.

Tänään minä...
1. grillaan grillimakkaraa :)!
2. Syön lisää mansikoita :)
3. taltutan alkavan flunssan.

Huomenna minä...
1. menen juhliin ja nautiskelen tarjoilusta.
2. Olen nuhaton, pääkivuton ja kurkku ei ole raastinrauta.
3. tunnen taas jokapäiväiset vauvan potkut ikiliikkujalta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti